retailservice

tlf: +45 23424838  mail: m@n-ielsen.dk

Inspiration.

Kørt træt. Mangler du inputs.


Her er et tilbud om at få en sparring. Dette såvel privat som erhvervsmæssigt niveau.


Som privat kan du være gået i stå og trænge til at få luft og input til at komme videre.


I virksomheden kan hverdag overtage vision og værdi. Så en dialog omkring dig. Din virksomhed og dine mål kan åbne nye muligheder og vinkler.


Jeg kan byde ind med diverse simple værktøjer som du kan tag aktion på straks og høste værdi af næste lige så hurtigt.

 

Vores møde kan indeholde.


Hvad tænker du og hvad sker ikke.

Og hvorfor

Hvordan kan du ændre hverdagen.


Ring blot.


Så kan vi aftale hvad der hjælpe dig videre.

vision

Værdier og visioner.


Forandringsparat.

( Jeg er forandringsparate herunder fleksible, innovative og handlekraftige i min indstilling til mit arbejde, med det formål at skabe værdi for n-ielsen.dk og mine kunder.


Ærlighed

( Ærlige overfor os selv, vores kollegaer og vores omverden. Ærlighed betaler sig bedst og åbner muligheder for langvarige relationer til kunder og samarbejdspartnere.)


Ansvarligehed

(  omkostningsbevidste, ressourcebevidste og kvalitetsbevidste med fokus på at  gennemføre  kunden og leverandøres ønske bedst muligt.)


Engagement

(Jeg  skal vise, at jeg er villige til at gå forrest og gøre en ekstra indsats for at nå vores mål og opfylde vores kunders behov.)


Ambitiøse

( Jeg kan Jeg vil Jeg tør..  det vi gør idag kan gøres bedre i morgen . en stræbe efter at blive bedre og gribe mulighederne efterhånden, som de opstår.)




Om du frem i verden vil,

da kend din pligt og svigt den ej.

Sky intet job, men tag kun fat

om end det varer dag og nat.

Læg aldrig halvgjort job til side

fordi du vil helst vil gå i tide.

Thi gør du mere end man forventer

du få engang din løn med renter.

Og for at nå til tops på stigen,

der kræves en bestandig higen,

samt

VILJE LYST og ENERGI

Tag chancen – før den er forbi


IMG_20190211_072927
IMG_20190212_074757
IMG_20190606_133532
IMG_20190321_171155_1
2019-01-23 09.09.25
IMG_20190614_091153_1
IMG_20190613_154851
IMG_20190529_123814
2019-02-21 13.55.48

Retailservice:


Som seriøs og loyal samarbejdspartner løser morten nielsen.n-ielsen.dk opgaver i region Syddanmark

.

Jeg arbejder i sparring med flere partnere og leverandører. og løser følgende opgave.

 

Merchandising. ( mercher). Salg. Dekoration. Kampagneopfølgning.  Udstillinger. Vareopfyldning.  Varespace. Inventarmontage

 

Dialogen.

Som Jeres Lobbyist i butikken, sikre jeg samspil og dialog i releation til jer, og butikken.

 

Filosofi

Det skal være sjovt at gå på arbejde, hverdagen skal være en oplevelse, og vi skal gøre en forskel der kan ses…

Derfor brænder jeg for opgaverne , store som små ….

Jeg ser hver leverandørs vare som noget speciel, og tager ejerskab for opgaven.

 

Ring blot og vi kan få en snak om jeres behov og ønsker -  eller kontakt mig på 23424838

 

IMG_20190214_085558
IMG_20190613_125050
2019-01-23 09.09.27
IMG_20190613_110932

Detailhandelsmentor / Lej en købmand / ekstra hænder:


Jeg er jokeren, som kommer med en masse ideer, viden, inputs og naturligvis Hands on.


Med udgangspunkt i godt købmandskab tager jeg fat i Din butik som Din mentor og Dine ekstra hænder.


Så her er muligheden for ekstern hjælp til at fange mange af de små eller store ting i overser eller mangler tid til i hverdagen.

Udgangspunktet er konstruktiv kritik, med muligheden for at ændre dårlige vaner til succeskriterier.

Min opgave er at bidrage med forbedrings forslag, samt at gennemføre dem. Dette gennem motivation og oplæring af medarbejdere, hvor dialog og innovative input bliver nøglen til at personalet selv kan bringe deres ideer og evner i spil.

Jeg går gerne forrest i opgaven, så I kommer i mål og skaber en succes.


Sparring: Om du er direktør, butikschef, indehaver, afdelingsleder eller kassedame så er vi lige og arbejder for at sikre succes og arbejdsglæde.


INDHOLD:


Butiks screening:


Vurdering af udnyttelse af butikkens ressourcer: Lokaler, medarbejdere. Alt det som kunden oplever.


Driftshåndtering:


Daglige rutiner, der sikrer salgsklar butik/medarbejdere.

Best in praksis med disponenter og medarbejdere. (eks. vareflow.)

Oplæring af ungarbejdere samt praktikanter i kundepleje, opfyldning, trimning og oprydning/rengøring.

Opfølgning på svind. Hvad kan vi gøre her og nu for at minimere svind. Hvilke forebyggende tiltag kan give effekt.

Lagerstyring. Oprydning. Håndtering af dato og returvarer mm.


Salg:


Hvordan opnår vi større salg og kundeoplevelse ved eksponering i butikken

Space og afdelings opbygning

Butikslayout: planlægning af butikslayout, kampagner og events.

Lokal markedsføring. (eks. Facebook.)

Aktivitetsplan år / sæson.

Pakke 1:

Butiks screening:

Et besøg inkl. mundtlig afslutningssamtale.

Foto og noter vil blive fremsendt efterfølgende.                                        Pris: 2200.- kr.

Pakke 2:

Lej en købmand:

Faste besøgsdage hvor vi arbejder med hele pakken.

Evt.  kan der laves besøgsrapport alt efter ønsker.

Der aftales et budget. En tidsramme mm.                                          Pris: 300.- kr. pr. time


morten nielsen.n-ielsen.dk retailservice.

Vi løser freelance opgave for en række virksomheder.  alle opgave er på timearbejde.

fladholm 46 6200 aabenraa

m@n-ielsen.dk

+45 - 23424838

Copyright  n-ielsen.dk